Felanmälan
Allmänna fel
Du gör din felanmälan via skador@dillen2.se
Skriv alltid:
- vad du heter
- ditt interna lägenhetsnummer eller adress samt våningsplan
- telefonnummer
- vad det gäller
Akuta fel
När det gäller något akut som inte kan vänta anmäler du det direkt till de här företagen:
Vattenskador dagtid: RS Rör 08-600 29 13/0708-35 64 15
Vattenskador kvällar och helger: BK Jour 08-714 82 10
Stopp i avloppet: Läs mer här
Hissar: Otisline 020-021 21 11
Elavbrott: Vattenfall Eldistribution, https://www.vattenfall.se/kundservice/avbrott/elavbrott eller läs mer på el i din lägenhet https://dillen2.bostadsratterna.se/om-lagenheten/elcentral-och-el
Sopsug: Envac 010-265 00 00 eller service@envac.se. Ange ID-numret på inkastet som inte fungerar.
Bredbandet: Bredband 2, 0770-81 10 00 eller https://www.bredband2.com
Kabel-TV: Tele2, 90 222
Låsjour: Om du har låst dig ute finns t ex Låssnabben. 08-642 42 43
Försäkringsbolag: Folksam: 0771 950 950 Försäkringsnummer: 51-8809
Organisationsnr:769608-2283