Felanmälan

Allmänna fel

Du gör din felanmälan via skador@dillen2.se 

Skriv alltid: 

  • vad du heter
  • ditt interna lägenhetsnummer eller adress samt våningsplan
  • telefonnummer
  • vad det gäller 
     

Akuta fel

När det gäller något akut som inte kan vänta anmäler du det direkt till de här företagen:

Vattenskador dagtid: RS Rör 08-600 29 13/0708-35 64 15

Vattenskador kvällar och helger: BK Jour 08-714 82 10

Stopp i avloppet: Läs mer här

Hissar: Otisline 020-021 21 11

Elavbrott: Vattenfall Eldistribution, https://www.vattenfall.se/kundservice/avbrott/elavbrott eller läs mer på el i din lägenhet https://dillen2.bostadsratterna.se/om-lagenheten/elcentral-och-el

Sopsug: Envac 010-265 00 00 eller service@envac.se. Ange ID-numret på inkastet som inte fungerar.

Bredbandet: Bredband 2, 0770-81 10 00 eller https://www.bredband2.com

Kabel-TV: Tele2, 90 222

Låsjour: Om du har låst dig ute finns t ex Låssnabben. 08-642 42 43

Försäkringsbolag: Folksam: 0771 950 950  Försäkringsnummer: 51-8809 
                                           Organisationsnr:769608-2283